لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
پیرلو از مقایسه ی مسی و رونالدو می گوید

پیرلو از مقایسه ی مسی و رونالدو می گوید

دومین دیدار حساس یووه در هفته جاری پس از برتری در دربی شهر تورینو، برابر رقیب قدرتمند و نامی، بارسلونا برگزار خواهد شد و شاگردان اندره آ پیرلو در یک دیدار مهم برابر آبی و اناری های بارسا به میدان خواهند رفت. پیرلو در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شد و گفت:

 

جیجی در روزهای گذشته به خوبی تمرین کرده، حالش خوب است و از شرایط بدنی خوبی بهره می برد، می تواند یک عصر به یادماندنی را زقم زند و فردا بازی کند، این یک رقابت مهم است و او می تواند در آن حاضر باشد.

 

بارسلونا

 

فکر نمی کنم که بارسا در بحران باشد، بازیکنان قدرتمند و بزرگی دارد و یک مربی تازه که به خوبی در حال ارائه ایده های خود است. زمان نیاز دارد مانند ما در یووه، به خوبی می دانیم که تیم بزرگی ست.

 

وی افزود:

 

باید بدانیم بازی بزرگ و سختی ست، شاید در لحظات تحت فشار قرار گیریم و لحظات دشواری را سپری کنیم، اما ما می دانیم که باید از فرصت ها نهایت بهره را ببریم، باید بازی باز و رو به جلویی داشته باشیم، با دانستن اشتباهات بازی رفت می دانیم که چطور باید حرکت کنیم، ما بسیار جدی هستیم هر چند می دانیم که هر اتفاقی ممکن است روی دهد.

 

رمزی

 

او می تواند بسیار مفید باشد، بسیار بهتر شده و می تواند در لحظاتی تاثیرگذاری خود را نشان دهد، در هفته گذشته کار کرده و فکر نمی کردم این طور باهوش در زمین ظاهر شود. فضایی که در بازی فردا خواهد داشت می تواند برای برگشت او مفید باشد.

 

نیمه نخست

 

همان طور که لئو گفت، مهم این است که رشد کردیم، این مسیر ماست، این هدف ماست، بازی به بازی پیشرفت می کنیم. مهم این است که ما انچه که می خواهیم را به دست اوردیم این انگیزه و تلاش برای پیروز شدن ما در هر بازی باید ان را نشان دهیم.

 

از نظر تاکتیکی

 

در بازی رفت اشکالاتی بود، بازی را دیدیم و بازبینی کردیم، باید بازی کرد شکست ها می تواند در این شرایط بهبود یابند و برای اینده مفید باشند. ما باید مالکیت را داشته باشم و در این بخش پیشرفت کنیم، باید به خط میانی نزیک بازی کنیم و با بازیکنان زیادی که انها دارند فرصت را به انها ندهیم، باید رو به جلو بازی کنیم و سعی کنیم بازی به کناره ها کشیده شود.

 

رابیو

 

از ادرین بسیار راضی هستم، خیلی خوب کار می کند و در حال رقم زدن فصل خوبی ست، خیلی او را نمی شناختم او را تنها در یووه دیدم سال گذشته و برای من در خصوص او جور دیگری می گفتند اما به خوبی در کنار سایرین در حال تمرین است، پسر خوبی ست، یک بازیکن خوب که واقعا عالی کار می کند، بسیار سخت کوش است، باید کمی از نظر ذهنی بهتر شود که به این شکل تبدیل به یک هافبک بزرگ در سطح جهانی خواهد شد.

 

رونالدو ― مسی

 

کومان حق دارد که تفاوت قائل شدن و قیاس این دو درست نیست، انها برای 15 سال هر انچه که بود را در دنیای فوتبال نشان دادند، انها 15 سال توپ طلا را با هم بارها به اشتراک گذاشتند و هر بار یکی از انها برنده شد. این شرم است که بگوییم کدام قدرتمندتر است، هر دو اعجوبه های دنیای فوتبال اند بسیار عالی بازی می کنند و میلیون ها هوادار هر بار انها را در زمین دنبال می کنند، ما از انها برای فوتبال خوب شان متشکریم.

 

مسی در پاری سن ژرمن

 

این را باید از بارسلونا پرسید، مسائلی ست که به من بستگی داشته باشد، به انها واگذار می کنم چه انتخابی دارند.

 

پیرلو در ادامه گفت:

 

ببیند شرایطی ست که تیم ها و بازیکنان بزرگ دچار مشکل شدند اما باید پذیرفت که زمان نیاز است. بازیکنان در این سال بازی های زیادی انجام می دهند، این طبیعی ست که خسته میشوند، تابستان بازی کردند و حتی زمان استراحت کمی داشتند. برای تیم های ملی بازی کردند، این شرایط برای بازیکنان بزرگ بیشتراست، خستگی برای انها مشکلاتی ایجاد می کند اما بعد از تعطیلات ژانویه بازی های کمتری خواهند بود و می شود با تمرین بهتر شرایط را بهتر کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: